Bij e-ridershop.nl / Levi Services streven we ernaar uitsluitend kwalitatieve producten te verkopen. Mocht een product niet naar uw wens zijn, dan kunt u het retourneren volgens onderstaande procedure.

Hoe Werkt het Retourbeleid?

  1. Aanmelding voor Retour:
    • Meld uw order binnen 30 dagen na ontvangst aan voor retour.
    • Na aanmelding heeft u 14 dagen de tijd om het product te retourneren.
  2. Voorwaarden voor Retour:
    • U kunt het artikel retourneren:
      • Binnen de zichttermijn van 30 dagen.
      • Het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking bevindt
      • Als het artikel defect of beschadigd is bij ontvangst: U dient dit binnen 7 dagen na ontvangst van het product schriftelijk aan ons te melden. Indien de melding niet binnen deze termijn wordt gedaan, kunnen wij het defect of de beschadiging niet in behandeling nemen.
      • Uitzonderingen: De volgende artikelen kunt u niet retourneren:
        • Producten die volgens uw specificaties zijn aangepast.
        • Producten die speciaal voor u zijn gemaakt.

Retourneren

Voor een snelle en correcte verwerking van uw retourzending, verzoeken wij u rekening te houden met het volgende:

  1. Verpakking:
    • Zorg dat de verpakking en het product intact zijn indien u het product wilt retourneren.
    • Vermeld uw ordernummer en de reden van retourzending op het pakket.
  2. Verantwoordelijkheid en Kosten:
    • Retourzendingen zijn op risico van de koper. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies van retourzendingen. Vraag altijd om een traceercode bij het postkantoor en bewaar deze goed.
    • De kosten van retourzendingen zijn voor rekening van de koper:
      • Voor producten onder de 10 kilo: ongeveer €7,-
      • Voor producten zwaarder dan 10 kilo: kan meer dan €60,- bedragen.
  3. Verwerking van Retourzending:
    • Zodra wij uw retourzending ontvangen en verwerkt hebben, nemen wij telefonisch contact op of sturen wij een e-mail ter bevestiging.
  4. Controle van Producten:
    • De producten worden na ontvangst gecontroleerd. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.”

Geld Terug

  • Termijn: Wij streven ernaar uw aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te betalen, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat uw verzoek tot terugbetaling is ingediend.
  • Betalingsmethoden:
    • Terugbetalingen via iDeal of overboeking worden doorgaans sneller verwerkt dan via PayPal of Klarna.

Tip: Voeg bij uw retourzending een notitie met uw naam, bestelnummer, rekeningnummer en NAW-gegevens toe. Dit helpt ons uw retourzending sneller af te handelen.

Retour Buiten de Voorwaarden

  • Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, kunnen wij deze niet in behandeling nemen. Restitutie van de betaalde bedragen kan dan niet worden gegarandeerd.
  • Bij twijfel, neem contact op met onze klantenservice.